Ultraslan40 Ben doğumdan sonra düzenli oldum Bir iki gün erken ya da geç oldu ama şu an Adetim 10 gün geçti dün değil önceki gün test yaptım negatif çıktı Hamile miyim acaba bilginiz var mı Yarın doktora gideceğim zaten böyle düzensizlik normal mi acaba