Xyz1234 merhabalar benim kızım da 7.5 aylık😊 çok iştahlı değil yaptıklarım genelde çöp oluyo ama her gün yeni şeyler deniyoruz😊
Kahvaltıda genelde keçi sütünden labne peyniri(baltalının), yumurta sarısı, avakado,yoğurt, üzüm özü veya keçiboynuzu özü(beyorganik), zeytin, salatalık. Bunları değiltirerek karıştırarak veriyorum. Bazen yeşil kabak yumurta sarısı ve zeytinyağlı mücver yapıyorum ,bazen tarhalı pankek gibi gibi.
Öğlen çorba içiyo kızım. Sebze çorbaları için şimdiye kadar brokoli, yeşil kabak, balkabağı, enginar, semizotu, pancar, kereviz, havuç, kırmızı kapya biber, tatlı patates kullandım. Genelde 2-3 tanesini karıştırak yapıyorum.
Sebze çorblarının dışında bebek tarhanası yapıyorum, tahıllı çorba karışımı almıştım içinde kırmızı-sarı-yeşil mercimek var onun çorbasını yapıyorum, yayla yapıyorum. Hepsinin içine ilik suyu ve kuzu kıyma koyuyorum mutlaka.
Aralarda kızım hem dişlerini kaşımak hem de bşyler atıştırmak istiyo bazen. Kuru kayısı ve kuru erik veriyorum eline onları yiyo biraz. Potamyanın sebzeli makarnaları var onlardan haşlayıp veriyorum eline.
Bugun kefir deniycem içine evde meyve karıştırarak bakalım inş sever.
Akşam da genelde muhallabi ya da meyveli yoğurt yapıyorum. İrmik kızımı brz kabız yapıyo o yüzden yulaf kullanıyorum. Yulafı brz pişirip içine meyve pekmez biraz labne veya yoğurt koyuyorum. Afiyet olsun miniklere🥰