Kizim 9 ay 11 gunluk. Ek gidaya kilo alimi dusuk oldugu icin dr. Onerisiyle 5.5 aylikken sebze tadimlariyla basladik. Sadece anne sutu aliyirdu.ilk baslarda hersey iyiydi 6. Ayda alttaki 2 disi cikti cok sıkıntı yasamadik.ama 7. Ayda bir ek gida reddi basladi meger ustteki 4 dis birden geliyormus onun sancisi baslamisti 8. Ayin icinde ust uste ciktilar. Ama kizim disler ciktiktan sonra da ek gida istemedi agzini kitliyor hicbirsey yemek istemiyor. Kilo alimi gerideydi zaten. Herseyi denedim pankekler,mucverler bebek kekleri yapip onune koyuyorum kendi yesin diye yemiyor atiyor elimle yedirmeye calisiyorum yemiyor kaseyi kafasina dikip corba icirdim bir hafta kadar sevmisti oyle sonra ondan da sıkıldı ..kisacasi cogu seyi denedim care olmadi.sadece meyve seviyor onu da cok az yiyor ne yapacagimi sasirdim cok yiprandim.artik zorlayarak yedirmeye basladim ama vicdan azabi cekiyorum iyice ters tepecek biliyorum ama 2 aydan fazladir boyle. Onerileriniz var mi ne yapabilirim