-Eliz canım benim oğlum da 4 aylık, şuan çok erken onlar için. Mama ile beslense bile daha onun bağırsağı ne ki ek gıdayı sindirsin. Hem başlasan bile önce meyve sebze ile başlaman lazım, tek tek denemen lazım acaba neye alerjisi var neye yok diye. Ben şahsen 5,5 ayında hafiften tadımlara başlamayı düşünüyorum. Bu aylarda zaten ek gıdayla doymaz bebek, amaç tattırmak 🌼