kızlar merhaba, iphone 11 model telefon kullanıyorum. yüz tanıma sistemi bana pekte benzemeyen kardeşim tarafından açılıyor. bunu appleın güvenlik açığı olarak görüyorum sonuçta benim yüzüme açılması gerekiyor sadece. bununla uğraşıp dava açmak istiyorum, belki zengin olurum 😂
sizce uğraşmalı mıyım? nasıl bir avukat bulmalıyım?