Merhaba anneler bu postun altında immunoloji takipli ıgg ıga ıgm ıge bebekleri olan anneler yaşadıkları süreçleri paylaşabilirler mi lütfen benim de 5 aylık bebeğim 3 aydır ıgg takipli sizlerde yaşadığınız süreci ve tedavi yolunu paylaşırsanız birbirimize destek olalım bilgilerinizi paylaşalım lütfen