Gece 3 den beri ayaktayım bi ara oturup ağladım hatta sinirlerim bozuldu🙄🖤 kızım 2 ay 7gunluk gece yarim saatte 1 uyanıyor… gündüz de 5…10 dakika uyuyup kalkıyor… annecim nolur izin ver uyuyum nolurrr die yalvarıyorum resmen ufacık kızıma… gaz problemimiz yok maşallah emiyo haftada 2 kere yikaniyo 1 kızım daha var 6 yaşına gircek yavrum gık demedi bebekken hep uyudu hep gece gündüz uyurdu okadar rahattım ki gece uyanıp ağlamazdı ama bu 2. Kızım felakettt