Evet ayrı. Süt parası emzirme diye de geçiyor. 180 civarıydı sanki. Doğum parası 300 liraydı 1. Çocuk için. Ödeme aşamasında yazıyorsa yatmış olabilir benimde öyleydi gittim aldım. Sigortalı annelerin doğum parası var birde çalışan anneler için o süreçteki yatmayan maaşı denebilir o yüksek miktarlar 8500-9200 iki partide yatmıştı bana