Masha_ Merhaba hanımlar bebeğim 11 aylık gözünün beyaz kısmı kırmızı olmuş Gaziantep’te güvenilir iyi bir göz doktoru var mı bebek olduğu için daha da cok hassasim bu konuda sonuçta göz
kutgun pogacayanakli_aylamm onda ne yazık ki Antep’te gittiğim çocuk doktorlarından memnun kalmadım hiç
pogacayanakli_aylamm kutgun bende aynı şekilde bir-çok çocuk doktoruna gittim hiçbirinde de tam ilgi gormedim
Masha_ pogacayanakli_aylamm maalesef en iyi hastahaneye de gittim fakat istediğim gibi ilgili bir doktor bulamadım
pogacayanakli_aylamm Dkk benim gittiğim doktorlar da fena sayılmaz ama Mediantep de ali çil var en son ona gittim iyi bi doktordu ilgisi felan ama sorduğum sorulara pek cevap vermediği için memnun kalamadım yoksa bebekle iyi ilgilendi