Kizlar 1 haftadir uyguladigim uyku saatlerimizi anlatayim dogru mu ilerliyoruz yardimci olur musunuz?
Kizim bu hafta 9 aylik olcak, emerek uyuyo yatagina yatiriyorum sallama vs yapmiyorum bazen pışpışlıyorum..
Sabah 07.30 uyanis
11.00 ilk uyku 1 saat kadar uyuyor
16.00 ikinci uyku 1 saat uyuyor
21.00 gece uykusu emerek uyutup yatiriyorum sabaha kadar ortalama 3 defa emmek icin uyanip geri yatiyor.
Duzenimiz bu sekilde sizce dogru mu yapiyorum?
Bide son olarak bisey daha sorcam, Gece Beslenmesi ne zaman kesilmesi lazim? Kizim aliskanlik haline getirdi gece aç olmamasina ragmen ortalama 3 defa uyaniyo azcik emip geri uykuya daliyo ne zaman kesilmeli gece beslenmesi?
Simdiden tesekkurler🌸