meltemgkhm 11 aylık kızım pişik oldu normalde sudo krem kullanıyorum ama sabah bir baktım kızarmış poposu. Oksizinc pomad sürdüm geçsin diye doktor tavsiye etmişti. Var mı başına gelen 🥺
Btlbrssk meltemgkhm mavi hametan ve hamazinc işe yarıyor ama her alt değiştirmede yıka ve 15 dakika hava alsın krem sür sonra geçer ama Her değiştirmede yapman laızm bizimde olmuştu hatta travazol önerilmiyor pişikşerde o kadar kötüydü ki mecburen en son o geçirmişti
Patilimom meltemgkhm benim kızım da 2 gündür pişik doktoruna gösterdim travazol krem sür 1 hafta boyunca günde 3 kere dedi