Selamlar,
Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri mama ve anne sütü alıyor. Mamadan dolayı su da veriyorum. Şuan sistit var ama 0-5 arası normalmis ilaç yazmadı doktor vücuttan su ile atabiliriz ama günde en fazla ne kadar su verebilirim bilmiyorum… Yardımcı olur musunuz