@Smsnannesi dhaa yeni bir buçuk ay önce gittim bence arabasını götürün bilet almka sıra baklemek çocukla çok zor olurdu iyukide gitmişim arabasıyla uçağın merdivenlerine kadar arabayla gittim çocuğu içinden alıp arabayı kapatip bindim uçağa uçağın içine puset almıyor lar çocuk kucağında oluyor hep uçak inincede uçağın merdivenlerin onune arabayı getirmişler di gayet rahatti