Anneler merhaba,
51 günlük bebegimin vucudunda başta gorseldeki gibi minik ucu sarı sivilcelenmeler oldu. Sonrasinda bocaman sivilceye donustuler ve bacaginda ensesinde cogalmaya basladi. Geçen hafta cildiyeye gözüktük, alerji testi yapti ve değeri 21 çıktı. Çamaşırları hacı şakirle yıka dedi, bir losyon, avil şurup ve eczaneden bir sampuan aldirtti. Cikan sivilceler kurudu geçiyordu fakat dünden bugune tekrar başladı, bu sefer kolunda. Yarin tekrar gidecegiz ama bebeginde böyle bir durumla karsilasan oldu mu? Sebebi nedir? Biz deterjandan saniyorduk ama tekrarladı.
