AntiFilozof emzirmek bna kilo verdirdi sanırım 7. Aydan beri 52-53 yada 50 oluyorum.ilk 6 ay sağlıklı ve dengeli beslendim.Tatli, şerbet böyle şeylerden uzak durdum,çok su içtim.Suan oğlum bir yaşında ve 53 olduğum için saldım,her şeyi yiyordum ki sıcaklar başladı iştahım normal düzeye geldi , şuan 52 kiloyum ama spor şart,göbek kısmı gevşek duruyor Chloe thing e başlamıştım,3. Günden sonra tam kapanma geldi, okulda sınavlar başladı derken kaldı.Spor kesinlikle şart 🌼