xsnqll Kızlar merak etiiğim sey oğlum 7 aylıgın ıcınde ust dıslerı şişkin ve cok mız mız hıc bıseyden memnun olmuyor tam ağlamıyor da huysuzluk yapıyor acaba dıslerden dolayı mı. Ve önce üst dişlerin şişmesi normal mı alt dişler önce cıkar diye biliyordum
_prens_prenses_annesi xsnqll benim kizimim da omce alt disler cikti sonra alt yan disler cikti ust disler 4 birden patladi sirasiyla olmadigini anladim kizim da oglumda hepsi sirasiyla cikmisti
Pinar_kb xsnqll belli olmaz önce hangisinin çıkacağı. Benim arkadaşın kızında önce üst köpek dişler çıkmıştı. Vampir gibi geziyordu 😂