Dranne20 Sevgili arkadaşlarım bakıcı desteği başvurusunda bulundum ve başvurum yedek olarak alındı bu şekilde olup sonra asıl kayda dönen var mı ?
Deletedmom0099 şuan kontenjan tamamen dolu olduğu için böyle, sözleşmesini iptal edenlerin yerine sırasıyla yedektekiler alınıyor