Smsnannesi Beşiğine mutlaka alıştırman lazım. Ben yapamadım çünkü gündüz uyumayan bir bebekti ayağımda sallamadığım zamanlar akşama kadar uyumazdı asla. O yüzden azıcık uyusun diye yapmadığım kalmadı tabi bu arada uyumayacak diye korkumdan beşiğinde çok koyamadım. Eğer alışsın istiyorsan bir iki gün uykuları bölünecek diye korkmadan beşiğinde yatırmaya çalış. Alışacaktır. 🌺