Biricigm İphone 6 kullanırken pil sağlığı %40 lara kadar düşmüştü garantisinin bitmesine 1 ay vardı ben kendim götürdüm zorlu centera. Sıfırını verdiler. İphone 8 plus aldıktan 1 ay sonra da kendiliğinden kitlendi kapandı açılmadı götürdüm yine sıfırını verdiler. Bir kerede 7 kullanırken sessize al aç tuşum bozulmuştu onuda yenisiyle değiştirdiler.