Merhaba güzel anneler,
Kızım 7,5 aylık oldu. Blw ye heveslensem de eline bir şey verdiğim an kalbim küt küt atıyor. Bir de iştahlı bir bebek kocaman ısırıyor. Bu sabah kabuğunu azıcık soyup muz verdim bir cesaret. Gömüldü, kocaman parça koparmış. Öğürdü ben boğuldu sandım aldım ters çevirdim falan. Gereksiz aksiyon ve stres oldu. Pütürlü veriyorum ara ara. Ara ara kaşığını bırakıyorum kendi yesin diye. Şu meyve filelerinden de veriyorum eline. Ama tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Ben bu çocuğa pankek omlet ne zaman vereceğim? Blw yapmazsam yiyemez mi? Resmen korkumdan yeni her şeyi ezerek vereceğim gibi. Tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim.