prensannesi55_ bizim doğumdan sonra sarılık olunca hastaneye yatmak zorunda kaldık sağıp süt yolladım biberona alıştı ve bende acaba doymuyor mu diye endişeyle her gece yatmadan biberon veriyordum.Ama gece gündüz emiyordu sadece yatmadan biberon veriyordum 1,5 aylık olduk meme reddi başladı ama apartman ayağa kalkıyor.Aç lıktan bayılacak ama emmiyor.1 aydır canım çıktı emzirme danışmanına bile başvurdum sonuç yok.Kaşık biberon denedik,şırınga denedik sonuç hayal kırıklığı ama yinede pes etmeden direniyorum.Geceleri emmeye başladık gündüz ve yatmadan önce kriz başlıyor.Artık herkese başvuruyorum.Belki bir ümitle birinin başka bir fikri vardır diye.