Ezgibebek 53 günlük bebeğimi sadece kucağımda kundak yaptıktan sonra kurutma makinesi sesiyle sırtına pat pat yaparak uyutabiliyorum eşim varken battaniyede sallıyoruz ama bu böyle gitsin istemiyorum siz nasıl uyutuyosunuz
ecemm-6161 Ezgibebek bezden çıkar camım yoksa hep öyle gider Ya ayağa ya da hamaga alıştır senin için zor olır yoksa canım
Dilsad_d Ezgibebek benim oğlum 3. Ayını doldurmak üzere emdikten sonra gazını çıkartıyorum ve beşiğine koyuyorum bir süre sallıyorum ve uykuya dalıyor eğer gazını çıkaramaz da imkansız yatmıyor
Gamzee42 Ezgibebek Daha bebeğin çok küçük böyle uyuması çok normal bide gazi da olur biraz büyüsün hamaga alistirirsin çok rahat olur. Biz 3.5 dan sonra geçtik hamaga
Ezgibebek Serife00 bizimki çok gazlı emdikten sonra ağzından gaz çıkartmak için sırtına pat pat vurarak dolaşıyorum bayaaada çıkarıyo yapmasam tüm gün sancılanır, emerken tamda kavrıyo memeyi ama kolik bi bebek gazı bitmiyo
Ezgibebek petunya06 Gamzealmilaa söyle bi çocuğum olmadı yaaa kendiliğinden uyumak bizim için hayal gibi..
Gamzealmilaa Daha çok değişiyo uyku şekli ben şuan hamakta sallıyorum ilk zamanlar kucağımda yada beşiğinde kendi kendine yatardı
ecemm-6161 Ezgibebek kundak yap cakım öyle salla bezle sallama demek istedim bezin içine koyup sallama ya ayanına alıştır ceya Hamağa ben öyle cok rahat ettim ben oyke
geldigelenanne Aşırı huysuz bi bebekti asla yapmam dediğim şeyi yani sallamayı yaptım 😂 15 aylık olduk bazen hamakta bazen ayakta sallayarak uyuyor
Gamzealmilaa Ezgibebek aslında çok küçük uyur kendi kendine ama huzursuz bi bebekse zor tabi benim kızım gazı olmazsa sesi çıkmazdı gaz masajı yapardım hep rahat uyurdu
petunya06 Ezgibebek bu da çok zorluyor ama emmeden asla uykuya geçmiyor bazen dalıyor hafif uykusu açılsa hop geri baştan emmek istiyor vs vs yani çok da güzel bı durum değil maalesef.
Ezgibebek Gamzee42 svavanın çingene hamak tarzı beşiğinden aldık gelsin umarım onda uyur tavana asmalı hamak beşikte almıştık aynı battaniye tarzıydı resmen anladı bizim sallamadığımızı ve uyumadı
Gamzee42 Ezgibebek Bizdede öyle olmuştu ama zamanla alışır bide kundak yapma artık bence eli kolu bacağı alışamadigi için kendini uyandırır sürekli. Havalarda sıcak zaten çıkar kundaktan öyle uyumaya alışsın🤗
tatlismelegim Ezgibebek önce emziriyorum mayıştıktan sonra uyumamışsa yastıkta biraz sallıyorum ayağımda hemen uyuyor
ikizkelebeklerim06 İkizlerime rutinler yapıp yataklarına bırakıyorum emzikle uyuyorlar dalınca atıyorlar 🤗
kutgun ikizkelebeklerim06 bende ikizleri ancak hamakta sallayarak uyutuyorum asla yataklarımda uyumuyorlar 9 aylıklar uyku eğitimi bana çok imkansız geliyor 🤯