1 haziranda oğlum 6 aylık oluyor ve ben işe başlıyorum kurumsal bir firmada çalışıyorum yani resmî giyinmem lazım ama gelin görün ki doğum öncesi hiç bir kıyafetim olmuyor. 😢 aşırı kilolu değilim pantolon ve üst bedenim 40 rahat oluyor ama şu göbek malesef hiç gitmedi.( korse takmayı denedim ama takamadım çocukla ilgilenirken çok zor oldu) . Ben ne giyeceğim a dostlar , doğumdan önce zayıf inceciktim şu anki bedenime inanamıyorum. Zaten nereden alışveriş yapacağım onu da bilmiyorum bedenim ilk kez bu tipte oldu önceden hiç göbek sorunum yoktu bu yüzden nasıl kombinler yapıcam hiç bir fikrim yok.
önerilerinize çok açığım 🥰
not: bebeyi uyuturken yazdım imla hatası vs kusura bakmayın 😅