Bizim ilk ay çok yaptı her bez kakalıydı sonra dedğiniz gibi 12-13. En son 16 günleri gördük.kimse anlamadı derdimizden hep anne sütü ise normal dendi Alerji çıktı. 4 aydır süt ürünleri yumurta beyazı kuruyemişler tahin susam yemiyorum :/ diyete başladıktan 1 ay sonra düzeldi anca etki ediyormuş. Şimdi hergün yapıyor