Minikpatatesinannesii Kızlar bebeğinizin bezini değiştirmek için uyandırıyor musun geceler yoksa uyanmasını mi bekliyorsunuz?
MevaninMelegi Minikpatatesinannesii bizde 4 aylığız 2.ayından sonra gece hiç değiştirmedim sabah uyanır uyanmaz hemen değiştiriyorum diğer türlü yaparsam gece uykusu iyice açılıyo 🤨🤨
Mom084 Minikpatatesinannesii ilk dogumdsn sonra yapmadım çünkü alisacakti ve bezi de sizdirmiyordu o yuzdenn2 aydan sonra değişmedim 😆
keskebirazuyusam Ben gece değiştirmiyorum, uyansa bile bezini değiştirince uykusu iyice açılıyor. Sabah uyanır uyanmaz ilk işimiz bez değiştirmek oluyor😊
Minikpatatesinannesii AsyaninAnnesiiii 6 aylik gece uyanıyor emmek için uykusu kaçmasin diye çıkarmıyorum acaba bisey olur mu diye merak ettim
AsyaninAnnesiiii Minikpatatesinannesii 6 aylik değiştirmenize gerek yok bence emmek uykuya çabuk geçiş sağlıyor. Altını açarsanız biraz daha uykuya direnir gece zor olur sizin için
Lidya-t Gece hiç kaka yapmaz doğduğundan beri çiş için bezi hiç değiştirmedim sıkıntı da yaşamadım ne pişik oldu ne sızıntı oluyor.Uyku kalitesini etkiler uyanması
Kardi_13 Minikpatatesinannesii 2 ay degistiridm geceleri de 3 saatte bir degistiriyordum ama ondan sonra geceleri kaka yapmadigi zaman degistirmedim