Birolnuray Merhabalar iki testim negatif cikipti ama regli olmadım benim durumum da olupta hamile olan varmı reglim iki gün geçti teşekkürler
Tosbigim2020 Birolnuray benim de başıma gelmişti 2 ay arka arkaya gecikti kaç test yaptım ama negatif. Emziriyorsan bence ondan gecike bilirsin test negatif gösteriyorsa negatiftir bence Hamile falan da olmadım kızım şimdi 16 aylık 4 aylık falan olunca başıma gelmişti bu gecikmeler
SeverusSnape Birolnuray merhaba. Bende de oldu bu durum. Benim 2 gün değil, neredeyse 20 gün gecikti hatta. Tüm testler negatif çıktı, hamile değilim. Sonra regl oldum. Hormon testi yapılacak.
Birolnuray 2017 ve 2019da kızlarım oldu arka arkaya eşimle 17 Mayıs’ta ilişkiye girdik korunmalı ama prezervatif yırtık çıktı gögüslerime dokunamiyorum sabah uyandigim kaşık ağrım oluyor bir daha ağrı yok
Birolnuray Diğer kızlarım da erken gebelik testi yapmıştım pozitif cikmişti regl öncesi negatif çıktı 2 gün geçti ama hala regl gelmedi