Yusufburak kopardığın kısmi ters çevirip şok yine ağzına. Ben iki üç gün kullanıyorum. Eğer senin serumun farklıysa fln kürdan gibi bişeyi kır şok öyle kapat. Evin sıcaksa buz dolabına koy. Hiç bişey olmaz. Zaten dört beş aylık olduktan sonra fıs fıs olanlardan da alabilirsin. Bi de banyo yaptırmak burnunu güzel açıyo