Alpbebek2 Hanımlar dün sütümü sagdim biberonun içine koyup dolaba koydum bugün baktığımda altı su ustude süt neden acaba
Ahkukulivahkukuli Alpbebek2 ustteki yağlı kısım altttaki ise ilk emdigi zaman gelen daha sıvı kism canım ısıtınca esit şekilde oluyor biberon icinde 😊
Ahkukulivahkukuli Alpbebek2 olmaz canım nasıl olsun yağsız sutten öyle 😂😂 benim bazen yağsız oluyordu ama o zaman da o ustteki tabaka incecik oluyordu o zaman yağsız oluyordu işte anlıyordum