3 ay 9 gunluk olduk.ilk 40 a kadar gazsiz olan bebek giderek gaz bombasina donsutu.yatirsam agliyor.hani anneler bebekleriyle.aktivite yapiyor ya heh iste biz onu tam yaomaya baslliyoruz daha bir dakikao lmadan kizim agliyoe ikiniyor.memeyle savasmayada basladi emmek istiyor ama kendini bi anda geri cekip agliyoe kizariyor.cok yoruldum sadece ben bakiyorum esim calisiyor yogun sekilde.memeyise aktif ememiyor kilo aliminda sknti yok.gaz damlalarida bir ise yaramadi gece iki defa uyaniyor ama emmdikten sinra yine ikinma aglamalari luyor.bide iki gundur kakasi mukuslu rota asisi olduk ondan olabilir dedi doktorumjz ama o mu huzrusuz ediyor bu kadar anlamadim