10 gün sonra 16 aylık olacak. Yemeklerin tadını bilmez, bir tek pirinç tanesi yemiş değil meme emmekten. Alması gereken besini anne sütünden alması gerektiği kadar aldı. Doktora da götürdüm tüm tahlillerini yaptırdım değerlerinin hepsi olması gerektiği gibi. Esasında 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ancak artık meme meselesi keyif meselesi olmaya başladı 2 gecedir sabaha kadar saat başı kalktı ağladı vücudumda sıvı kalmadı keyfine emiyor zaten çok da sütüm oldugu söylenemez öyle acı, ekşi bilmem ne sürüp bıraktırmak değil kendi istemesin ağlatmadan olsun bitsin meme isteği. Nasıl bıraktırabilirim fikri, bilgisi, tecrübesi olan…?