Kizlar dogum yapali 26 gun oldu. Düne kadar kanamam azalmış kahverengi renginde lekelemeyin dogru dönmüştü yani bitmek üzereydi. Bugun bildiğiniz kirmizi adet kani gibi kan vardi 40 çıkmadan adet olunuyor mu başına böyle bisey gelen var mi? Bu arada Dikişlerimde aci akma kasinti vs yok patlamış olabilir mi dedim ama