Kızlar daha önce de post açmıştım emziğe alıştırmak istiyorum diye. Aldığım emziği doğduğundan beri kabul etmemişti ben de buradaki önerilerden yola çıkarak avent ultra air aldım. Dün bir hevesle vermeye çalıstım ama sonuc yine hüsran. Kayinvalidem bebek yeni doğduğunda emzik verilir, alırsa alır ama sonradan katiyyen almaz diyor. Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Bu aylarda veya doğduğunda değil de sonradan emziğe alıştırabilen var mı? Ben mi çok aceleci davranıyorum? Ne yapmalıyım önerilerinize açığım🤷♀️