Eliffffffffffff
Söyle söyleyim bunlar bebeğin tamamen kendi isteğine bağlı annesi.
Örnek veriyim biz 3 aylık olmaya tam bir hafta varken tesadüfen alt değiştirirken dönmeye çalıştı ve biz sok olduk daha önce hiç denemedi.
O günden sonra iki üç kere denedi sonra bıraktı 10 gün yapmadı. Sonrası yok artık tutamaz oldum tek taraflı iken çift taraf başladı. Şuan ki büyüme atağında yüzüstü iken sırt üstü dönmeyi öğrendi.
Ama bunları yaparken kafası kaldırma yapmadı oturmak için. Kollarını tuttuğumuzda kalmak istemedi hiç ne bizde nede doktorumda da 4 aylık kontrolde kalkmaya çalıştı be doktorum 1 hafta sonra eğer yattığı yerden kafasını uzatıp sana bakmaya çalışıyorsa başla dedi oturmaya. Yeni başladık bizde. Dediğim gibi biz erkencilik her şeyde çünkü bebeğim ilk doğduğundan beri poposunu oynatan bir o yüzden hareketlenmeler erken oldu.
Kesinlikle ona verin zaman olarak kendini hazır hissettiğinde zaten belli ediyor. Kollarına destek verecek kalmak istiyorsa Buda bi size sinyaldir. Kusura bakma uzun oldu 💐