Arkadaşlar merak ettiğim birşey var.
Derler ki, erkek bebeğin suratı kıza benziyorsa andırıyorsa arkası kızdır, veya tam tersi kız bebeğin suratı erkekse arkası erkektir..😬 böyle olup bu durumu yaşayanlar varmı?
oğlum kıza benzerdi kızım oldı şuaj kızım erkeğe benziyor biraz o sima var 🥰🤪