Deryadeniz12 bizde aynı durumu 11,5-12 aylıkken 15 gün kadar yaşamıştık, o dönemde uyku gerilemesi olduğu için normalmiş. Düzeninizi bozmadan istikrarla saatlerinizi uygulamaya devam etmenizi tavsiye ederim. Zamanla uzun uyuduğu tek uyku 45 dakikaya kadar düştü ve gün boyu yetmedi. Bu da gece uykularını mahvetti. Şimdi 15,5 aylık ve hala 2 uyku yapıyoruz. 2 çok tek az geldiği bir dönemdeyiz ama 1 aya kadar düzelir umuduyla bekliyorum.