Ahahakb dünyaya alışmaya çalışıyor olabilir, gazı tam çıkmamış olabilir, doymamış olabilir, sadece ağlamak istiyor olabilir. Allah bağışlasın daha çok küçük, iletişimini sadece bu şekilde kuruyor, o yüzden bol bol emzirip gazını tam çıkardığından emin olun😻🌸