Elisa2202 alışır bence canım ben 1 Aylık bile değildi uyurken çıkarıyordum eli hava alsın pamuk oluşmasın diye sonra komple çıkardım elleri yumruk şeklinde hep ağzında ama normalmiş tani alışıyor merak etme ☺️ birde tırnakları jilet gibi kesiyor sık sık kesmeniz lazım 🤗