Bebeğim 6 günlük hastanedeyken beni emiyordu ama kilolu oldugu için biraz doktor eşliğinde mamaya başladık o zamandan beri emmeyi bıraktı beni. Öte yandan uyku da yok ve çok ağlıyor sesi kısıldı tecrübesi olan anneler bana yardım edebilir mi şütfen 😢