Merhabalar. Her gün düzenli kaka yapıyor sadece anne sütüyle besleniyor. Hep ıkınarak yapardı fakat aglama çok olmazdı 3 gündür çok zorlanıyor ağlıyor yapamıyor belli ki krem ve probiyotik damla başladık. Yaşayan var mı? Ne kadar sürede geçer? Ek gıdaya geçtiğimizde ilerler mi? Teşekkürler şimdiden.