Arkadaşlar ağlıyor anlam veremedim kaşıypr ayaklarını vurarak ağlıyor uyuyamıyor uymsk istiyo alerjimi acaba böylede yaparmı bilmiyorumki15 aylık endişelendim hsfta içi olsa sabahtan çocuk dpktoruna gidicektim sallıyorum 3 te uyandı uyuyamıyor gözleri kapalı