Kızlar kızım 7 aylık sürekli ateş ve ağlaması var iki gündür. Dün doktora götürdüm bütün testler yapıldı herşey iyi çok şükür ama.1 haftaya dişleri gelir onun sancısını çekiyor dedi. Ama ben 2 günde bittim bebeği nasıl rahatlatabilirim ve ne kadar sürecek bu durum lütfen yardımcı olun