sagıp veryorum sütümü meme almıyor arada mamada veriyorum ama şu bi haftadır gece uyandıramıyptum içmiyor hiçbir şekilde birqz uyansa içmek istemiyor aglıyor ama katiyen almak istemiyor. üzülüyorum aç diye en son gece 9 da yatarken içti ondan sonra 1 de mama yaptım bu saat oldu 30 cc anca içirebildim mamada ziyan oluyor içmiyor diye ne yapsam uyandırsam aglıyor