Kızlar bısey sorucam benım bebegım 10 aylık olacak ya bız bı yere gıttıgımızde yada mısafır geldıgınde o gece uyumaz ağlar bazen oyle aglarkı sankı çatlayacak gıbı oluyor demın yıne aynısı oldu mısafırlıkten döndük eve geldık agladı agladı zor uyudu sonra hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyandı bende nını actım durmadı aglamaya devam ettı nasıl nazar duası actım durdu oylece kucagımda sakınlestı uyudu sızce neden olabılır basına gelen varmı