Merhaba güzel anneler.19aylık kızım aşşırı iştahsız .memeye çok düşkün gece saat başı uyanıyor emmek için ne yaptıysam gece emzirmeyi bıraktıramadım.gün içinde de çok emiyor.yemek istemiyor.ancak telefonda sevdigi çizgi film olarsa belki yer.telefonsuz ağzını bile açmıyor.annemlere geldim abimin çocuklarına bakıp yiyor inanamadım.doktora götürmeyi düşünüyordum bende .ne yapacağıml bilmiyorum..bizim gibi olan varmı?