Benim kızım da öyle 15 aylık 1 ay önce doktora götürdüm tahlil yapıldı kan değerleri baya düşükmüş ve bunun işdahsız lık yapıcagını söyledi doktor kan ilaçı ve vitamin verdi eskiye nazaran şuan yemeğe az da olsa başladı istersen sende bi götür doktora düzelir belki cok çaresiz kalıyo insan rabbim yardımcımız olsun