Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 4 ay 2 gün oldu o gündür bugündür sırtım ağrıyor damar çekilmesi gibi kasılma gibi eğilip kalkmak çok zor bebeğimi bile zor alıyorum kucağıma hastaneye gittim emar çekildi temiz çıktı doktor doğumdan sonra bazılarında karşılaşılan bir durum dedi ne zaman geçicek bilmiyorum yoruldum artık bebeğim ile doğru düzgün vakit bile geçiremiyorum 😔 bu durumu yaşayan ne olur aydınlatın