Su1 Merhaba yeni geçiş yaptım uygulamaya bebeğim gece uyuduğu için emziremiyorum uyandırıyorum uyanmıyor göğsümü ağzına koyuyorum ama tık yok nasıl uyanır başka
Ges-25 Su1 Sarılığı var mı ? Uyandırmak için de altını açabilirsiniz, ayak altından yavaş yavaş uyarabilirsiniz.
Ges-25 Su1 Genelde sariliktan uyanmazlar. Ama yoksa iyi. Benim bebeğim de uyanmazdı her emzirme öncesi altını açardım, ayağının altını oksardım , o şekilde uyandırmaya çalışırdim. Bebeğiniz hayrlı uğurlu olsun, sağlıkla büyütün 🌸
Su1 Ges-25 Allah razı olsun inşallah🌸🤲🏻 Altını açtımda öyle uyandı bakalım sağlıkla büyüsün bebişler🤲🏻🌸
Bebegimm1 Su1 üstünü soyun koltuk altini gıdıkliyor gibi yapın altını açın işaret parmaginizla topuguna vurun burnunu sıkın nefesini kesicek şekilde degil soğuk bir bez le yuzunu falan silin baktiniz yine uyanmiyor cunku bende uyanmiyordu bazen ben kaşıkla uykusunda azar azar veriyordum en azindan doymuş oluyordu
Aralidnak Su1 benim de bebeğim 8 günlük sarılığı var bugün düşüşe geçti o yüzden biraz daha rahat uyanıyor. Önceki günlerde ne yapsam diye kafayı yiyordum. Öncelikle uyandırmak için altını açtım ıslak mendille iyice sildim baktım olmuyor bebeğin başını yere dönük şekilde sırtını sıvazladım iyice, yine olmuyorsa ayaklarına masaj yaptım bastırarak o da olmadıysa memeye tutup burnunu sıkarak memeyi tıkarak vermeye çalıştım allah yardımcımız olsun hepimizin ama geçecek. Sarılığı var mı diye muhakkak baktırın
Su1 Aralidnak yaaa inşallah sarılığı geçer benim bebeğim küvezde yattı 11 gün cuma çıktı herşeyine bakıldı orda çok şükür yok ama uyandırdım azönce bakalım sağlıkla büyüsün bebişler 🤲🏻
Bebegimm1 Su1 çok şükür ağzını acsa gozunu açsa mutlaka karnini doyurun saat falan dolmasini beklemeyin sarılık olmadan atlarsiniz bu süreci inş 🤲
F-mom Su1 uyandırmaya hiç gerek yok doktorum hep öyle derdi bu küçük hallerini bu aylarını mumla arıcaksın, acıkınca zaten uyanır canım🥰