Arkadaşlar bebeğim ilk doğduğunda o kadar güzel emiyorduki taki sütüm yetmeyince mama verdim kaşıkla veriyorduk ben biberon kolay diye onunla vermeye başladım beni de emiyordu ama doymuyor ağlıyor du doymayinca mama veriyorum bu kez beni emmek istemiyor çok üzülüyorum sütüm azda olsa var emse articak ama istemiyo bende sağiyorum hergün bı damla da olsa içiriyorum emzirmeden sadece sagmayla sütüm artar mi sizce böyle bişey yaşayan oldu mu süt artırıcı şeyler aldım promalt gibi inşallah işe yarar artar