Ahsenn yok kuzum yaaa. Ya kabızlıktan tahriş olmuş yırtılmıştır ya da hamilelikten doğumdan wc de ıkınmaktan basur olmuşsundur. Hiç biri hoş durumlar değil biliyorum doktora gitmek de utandırabilir. Gerçi doktordan ayıp günah olmaz. Ama arkadaşların dediği gibi hametan sürebilirsin. Tuvaletini yapmadan önce zeytin yağıyla fln oranı biraz yumuşatabilirsin. Ya da eczacıya danışıp bi krem aldırtabilirsin eşine. Kabız olmamaya çalış hafif beslen. Ama geçmezse mutlaka doktora git büyük bi yırtık varsa fln tedavisiz geçmez öyle hep acı verir