TinkyWinky Syhnorhn bunu gördüğüm her posta yazmaya üşenmeden ikea antilop diyorum siz anlayın ne kadar memnun olduğumu 😉
leynanin_pembemantosuu Syhnorhn 3 gün önce aldım dolu marka çokda memnun kaldım oğlumda sevdi önünde oyuncağıyla oynuyor 2. El satış sayfasından aldım minderli şekilde 0 fiyatının yarısından yarısına sapa sağlam çiziği bile yok kutusunda geldi öneririm dolu marka
2021annesi TinkyWinky kacinci ayda kullanima basladiniz 4 ayligiz daha erken diye almayi erteliyorum bende
ecemine Bireylulmeselesi02 sunny baby tablası çok küçük değil mi ? Oioi marka mama tabağı alacağım ama sığmayacak diye almıyorum ☹️
TinkyWinky MeyraGun pratik,az yer kaplıyor .Her beslenmede mama sandalyesi batıyor kolayça siliniyor içine minder de aldım yıkanıyor mama sandalyesini de yıkıyorum sık sık .Hatta içine oturtup banyo yaptıran anneleri de duymuştum .En önemlisi temizliği pratik
ecemine Bireylulmeselesi02 tabak 19 cm ölçtüm sığmaz kesinlikle. Diğer mama sandalyelerine göre çok dar ön kısmı. Şimdiki aklım olsa ikeadan alırdım. Hangi mama tabaklarını kullanıyosunuz siz
Bireylulmeselesi02 ecemine ben bundan kullanıyırum canım benim kulladığım tabaklar yuvarlak değil ince uzun tarzı olanı var ya ondan ben marketten almıştım🥰 https://ty.gl/bojoehkjr
Melankoli Syhnorhn güvenli, uzun süre oturacağı, konforlu sandalye derseniz chicco. Yedirir kaldırırım, ordan oraya taşırım pratik olsun diyorsanız İkea. İkisini de aktif kullanıyorum
Eminerd Syhnorhn ikea antilop kullanıyorum ☺️ Temizlemesi taşıması inanılmaz kolay ve baya sağlam 😊 ön tepsisi ve oturma yeri geniş 🤩 ek gıda haricinde her odada balkonda bizimle ☺️ Temizlik yaparken oğlumu koyup rahat rahat işimi yapıyorum 🙏🏻